Herkes Koleksiyon Yapar


Herkes Koleksiyon Yapar

1/: Defne okuldan arkadaşım Pul koleksiyonu var onun Benim de gazete koleksiyonum.

2/: Oktay'ı gördüm geçen cumartesi Havadan sudan sonra dedi ki: 'Kartpostal koleksiyonu yapıyorum.' Ben de gazete resimleri topluyorum Renkli renkli hem de.

3/: Rastlaştık Sarper'le Cebeci'de Onunki yabancı para koleksiyonu Cüzdanında yeşil yeşil dolarlar Bankada da avro hesabı var Doğrusu bende yok o kadar Bozuk para koleksiyonu benimki

4/: Uğurcan el salladı uzaktan 'Merhaba,' dedi 'Araba koleksiyonu yapıyorum Mersedes hem de...' Ben de dedim ki Biraz mahcup, utangaç biraz: Araba resimleri koleksiyonum var benim de.'

Ahmet Yozgat


18 Haziran 2009 Perşembe

ÇEŞiTLi PuLLaR






















































































































































































3 yorum:

serrose dedi ki...

wow Japon pullarin da var :)) ben de japon pullari kismina faydali olurum artik :)

Unknown dedi ki...

gercektenn süpper olmus ellerine sglık

mamila dedi ki...

Merhaba genç arkadaşım.Koleksiyonlarınız harika sizi kutlarım. bahsettiğiniz sürahi satıldı,zaten yaptıklarımızı tek yapıyoruz isterseniz size özel bir tasarım yapabilirim. Çok sevgiler.

....