Herkes Koleksiyon Yapar


Herkes Koleksiyon Yapar

1/: Defne okuldan arkadaşım Pul koleksiyonu var onun Benim de gazete koleksiyonum.

2/: Oktay'ı gördüm geçen cumartesi Havadan sudan sonra dedi ki: 'Kartpostal koleksiyonu yapıyorum.' Ben de gazete resimleri topluyorum Renkli renkli hem de.

3/: Rastlaştık Sarper'le Cebeci'de Onunki yabancı para koleksiyonu Cüzdanında yeşil yeşil dolarlar Bankada da avro hesabı var Doğrusu bende yok o kadar Bozuk para koleksiyonu benimki

4/: Uğurcan el salladı uzaktan 'Merhaba,' dedi 'Araba koleksiyonu yapıyorum Mersedes hem de...' Ben de dedim ki Biraz mahcup, utangaç biraz: Araba resimleri koleksiyonum var benim de.'

Ahmet Yozgat


26 Kasım 2012 Pazartesi

AyRaÇLı KiTaPLaR-

















1 yorum:

Miryam Fridman dedi ki...

Koleksiyo unuzu buyuk keyifle gezdim.Kutlarim. ben de koleksiyoncuyum, tematik olarak diziyorum,yabanci koleksiyoncularla uzun zaman mektuplastim ve iki taraf da zenginlesti. Patrick Bouteau nin tum Turk yayincilarin ayraclarini ben yolladim, Maryse Druezle dencok sey paylastik. Simdi sizinle tanismak istiyorum. yasli bir gencim ama iki sene problemlerim sauesinde koleksiyonum ilerlemedi, ama yine paylasacak cok sey var. izmirde yasadiginizi anladim ama bana yazin lutfen. mimikafr@gmail.com. Ben Istanbuldayim. Miryam Fridman

....